Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Zpětná vazba uživatelů – feedback formuláře

Zajímá vás, co si o vašem webu, službách nebo produktech uživatelé myslí? K dispozici je více možností než jen klasické ankety. Použijte některý z nástrojů Zpětné vazby.

  • Zjistěte, co si myslí vaši návštěvníci
  • Budujte důvěru a vztah se zákazníky

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Vaši návštěvníci a zákazníci vám mohou poskytnout cenné informace o tom, co se jim nelíbí a co jim u vás chybí. Tyto informace marketér může využít ke zlepšení či rozšíření nejen webových stránek, ale i nabízených služeb a zboží.

Způsobů, kterým se k takovým informacím můžete dostat, je několik. Asi neucelenější je uživatelské testování. Dalšími způsoby jsou nástroje zpětné vazby. Těmi nejznámějšími jsou ankety, dotazníky a feedback formuláře.

Pomůžeme vám vybrat nejvhodnější formu získávání zpětné vazby, připravit formulář a vyhodnotit získaná data.

Jak se liší chytrý formulář od toho obyčejného?

Představte si, že ve Vašem eshopu nakupuje Karel a Petr. Karel je velmi zběhlý uživatel, který hned pochopí váš nákupní proces a vyřízení objednávky mu zabere méně času než vystát frontu v kamenném obchodě. Petr tolik zkušeností nemá a může se stát, že se bude v průběhu objednávky ztrácet.

Protože Karel vyplňuje objednávku rychle, nebude vhodné ho obtěžovat vyskakovacím oknem s formulářem. Pokud bude chtít zanechat vzkaz o spokojenosti, sám ho najde například v odkazu umístěném na boku stránky, případně mu můžeme dotaz nabídnout po odeslání objednávky. Ovšem pokud chytrý formulář pozná, že se Petr na některém místě zastavil, může se automaticky zobrazit a zeptat se, co mu není jasné a co je důvodem jeho váhání.

Je velmi pravděpodobné, že Petr bude mít dobrý pocit z projeveného zájmu. Tato forma péče o zákazníka bude mít i pozitivní vliv na důvěryhodnost vašeho webu a hlavně získáte informace, které mohou vést k zvýšení konverzních schopností vašeho webu.

Informace, které získáte od vašich návštěvníků, jsou obzvláště cenné, protože jsou přímo od vaší cílové skupiny. Je nutné počítat s tím, že motivace nespokojeného uživatele zanechat zprávu je vždy vyšší než u toho spokojeného a většina ohlasů tak bude negativních. Kritika, zvláště je-li konstruktivní, je však vhodným zdrojem inspirace pro zlepšování vašeho projektu.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

A/B testování

Rozhodněte se na základě dat, která varianta webu více vyhovuje vaši cílové skupině a má lepší vliv na jeho konverzní schopnost.

Testování použitelnosti

Dobrá použitelnost webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

Obchodní účinnost webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.