Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Nákup display reklamy pomocí real-time biddingu (RTB)

Nechte si od nás navrhnout strategii, jak efektivněji nakupovat display reklamu a využívat výhody real-time biddingu. Začleníme RTB do vašich stávajících kampaní a navrhneme vyhodnocování účinnosti vaší online reklamy napříč reklamními kanály (placená reklama ve vyhledávání, placená reklama v obsahové síti, klasický nákup bannerových ploch, nákup bannerových ploch přes RTB atd.)

  • Nakupujte display reklamu efektivněji a získejte více relevantní návštěvnosti
  • Vložil u vás zákazník zboží do košíku, ale nenakoupil? Přivedeme vám jej zpět!

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Co je real-time bidding

RTB je automatizovaná metoda nákupu a prodeje display ploch v reálném čase.  Při každém načtení stránky komunikuje SSP (Supply-side platform) zastupující médium prodávající reklamu s DSP (Demand-side platform) na straně inzerenta a během krátkého okamžiku proběhne aukce reklamního prostoru. Hlavním rozdílem oproti klasickému nákupu bannerů je cílení na publikum, ne na média. Každému unikátnímu návštěvníkovi se tedy může zobrazit jiná reklama na základě jeho zájmů, interakce s webem inzerenta nebo jeho reklamou.

V zahraničí se nákup bannerových ploch přes real-time bidding během poslední doby raketově rozšířil, letos bude dle odhadu tvořit 10-15 % z rozpočtů na display reklamu. Pro české inzerenty je v současnosti přes RTB k dispozici odhadem 2,5 miliard impresí měsíčně.

Velká část z nich jsou imprese v Google Display Network, které je možné touto formou také nakupovat. Prvním zúčastněným českým médiem je Centrum Holdings, které uvolnilo některé plochy na webech jako Žena.cz, Aktuálně.cz, Centrum.cz. V budoucnu se očekává vstup dalších českých médií na trh real-time biddingu. Nezanedbatelou možností RTB je oslovení českých uživatelů na zahraničních webech.

Výhody pro inzerenty

Real-time bidding by se měl postupně stát součástí display kampaní vedle klasického nákupu (mediální plánování) a nákupu přes obsahové sítě (GDN a Sklik partner). Nákup pomocí RTB a správa kampaní přes DSP systém (např. Adform nebo Google DoubleClick Bid Manager) přináší inzerentům řadu výhod:

  • pomocí retargetingu oslovíme uživatele, kteří již byli v kontaktu s vaší reklamou nebo webem, 
  • změříme důležité pokročilé metriky (post-imprese, post-kliky, interakce s bannerem, viditelná imprese) a vyhodnotíme reklamu napříč online kanály
  • dosáhneme nižších nákladů za bannerovou reklamu a efektivnějšího využití investic.

Co vám v rámci RTB nabídneme

  • Poradíme, jak začlenit real-time bidding do aktuálních display kampaní, připravit můžeme i celkovou strategii mediálních kampaní.
  • Společně definujeme cíle kampaně a metriky, podle kterých budeme hodnotit úspěšnost. 
  • Navrhneme, jak nejlépe využít retargeting
  • Nastavíme a spustíme kampaně v DSP systémech.
  • Kampaně budeme průběžně optimalizovat. Cílem optimalizace je maximalizovat efekt a snižovat náklady.
  • Zajistíme průběžný monitoring kampaně i vyhodnocování relevantních metrik v pravidelných reportech.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.