Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.

Pro klienta Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.  jsme provedli audit webu se zaměřením na tři oblasti:

1. Provedení technických testů, které zahrnují:

  • posouzení, zda je grafika webu v souladu s grafickým manuálem PMDP
  • nalezení chybějících odkazů, včetně odkazů na jiné weby
  • posouzení optimalizace pro hlavní internetové vyhledávače
  • nalezení chyb bránících indexaci www stránek v internetových vyhledávačích
  • posouzení kvality ochrany proti spam robotům, se zaměřením na zobrazování e-mailových adres na webu a používáním formulářů pro veřejnost (formuláře slouží pro zadávání stížností a dotazů)
  • nalezení stránek s pomalým načítáním, které odrazuje návštěvníky webu
  • posouzení nastavení statistik návštěvnosti a správnosti jejich výstupů

2. Provedení testů přehlednosti a použitelnosti, které zahrnují:

  • posouzení vhodnosti použitých barev, kontrastů a odstínů písma s ohledem na osoby zrakově postižené
  • posouzení použitých obrázků z pohledu vhodných rozměrů a popisů s ohledem na osoby zrakově postižené
  • posouzení vhodnosti rozměrů a rozložení stránek
  • otestování, zda návštěvníci rychle naleznou web PMDP ve vyhledávačích při použití různých klíčových slov (např. „Plzeň jízdní řády“)
  • posouzení návrhů webových formulářů, které slouží veřejnosti pro zadávání dotazů, stížností a závad (především jednoduchost použití formulářů pro návštěvníky)
  • posouzení dostupnosti důležitých částí a informací s ohledem na obvyklý postup prohlížení www stránek návštěvníky
  • kontrola struktury webu, posouzení srozumitelnosti a jednoduchosti ovládání webu, orientace návštěvníka na stránkách
  • nalezení chybějících informací (např. důležitých kontaktů, povinných informací o firmě apod.)
  • posouzení použitelnosti webu na mobilních zařízeních

3. Předložení námětů ke zlepšení webu dle bodů 1. a 2. a námětů ke zvýšení návštěvnosti

Kontaktní osoba: Kateřina Fránová, vedoucí oddělení marketingu PMDP a. s.

Realizace: od září roku 2013

logo_pmdp.png

Řekli o nás

„Spolupráce se společností H1.cz probíhala od začátku na velice profesionální úrovni. Z pozice klienta nelze nic vytknout a výsledky auditu webu přinesly velmi užitečné informace a doporučení na změny, které jsme se zpožděním způsobeným vnějšími vlivy realizovali až v polovině roku 2014. Naši klienti přijali provedené změny naprosto pozitivně a téměř bez povšimnutí. To je pro nás signál, že jsme na základě doporučení H1.cz zvolili správnou cestu.“

Kateřina Fránová
vedoucí oddělení marketingu

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.