Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Inbound marketing workshop

Spojte s námi své síly na inbound marketing workshopu. Společně vymyslíme působivou a výkonnou kampaň pro vaše neplacené kanály a zároveň ji propojíme s placenými aktivitami.

  • Během jednodenního workshopu společně vymyslíme kreativní kampaň
  • Vyjdeme z vašeho současného brandingu

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Buďte vidět vlastní zásluhou

Kdo zná vaše zákazníky, cíle a možnosti vaší firmy nejlépe? Jste to vy a váš tým. Společně vytvoříme působivou a výkonnou kampaň pro podporu vaší značky či produktu.

  • My se ptáme, vy odpovídáte. Kampaň tvoříme společně, naši konzultanti fungují jako mentoři, kteří nabízejí jiný úhel pohledu. Vycházíme z vašeho současného brandingu.
  • Během jednodenního workshopu si definujeme cílovou skupinu, cíl kampaně, brandové poselstvíplán aktivit finanční náročnost kampaně.
  • Nápady zpracujeme do prezentace, kterou společně představíme vašemu vedení.

Kde všude můžete být vidět?

Inbound marketingová strategie pracuje s jednotlivými kanály, díky kterým může být vaše firma nebo produkt vidět, a propojuje je efektivně dohromady. Zaměříme se proto na:

  • vlastní web (jeho obsah, SEO, UX),
  • sociální sítě (Facebook, Google Plus, Twitter, Instagram),
  • tvorbu obsahu,
  • online public relations,

Navíc budeme myslet na:

  • propojení s placenými aktivitami,
  • propojení s offline marketingovými aktivitami.

3+1 k úspěšné výkonnostní kampani

1. Intenzivní workshop

Na jeden den se sejdeme, abychom od vás získali co nejvíc informací. Budeme se ptát na cílové skupiny, konkurenci a váš produkt. Od toho se dostaneme k návrhům inboundových kampaní. Vybereme nejvhodnější koncept, který v dalším kroku rozpracujeme do plánu. Celou strategii tak máte pod kontrolou. Nedostanete řešení napsané od stolu, ale efektivně vytvořené společně se senior konzultanty H1.cz. Workshopu se účastní dva naši online marketing konzultanti. Workshop povedou se dvěma zástupci vaší firmy - pracovníky z marketingu nebo z vedení firmy.

2. Zpracování prezentace

Na workshopu společně vymyslíme vše důležité, na nás je následně dát nápadům formu. Vytvoříme návrh kampaně zaměřené na výkonnost a kreativitu a připravíme plán aktivit na základě:

  • návrh kampaně
  • plán pro naplnění cílů kampaně a cílů klienta,
  • popsání cílových skupin, jejich motivací k nákupu a prodejní argumentace,
  • zhodnocení konkurence a možné inspirace.

3. Představení ve vaší firmě

Nápad vychází z vašich myšlenek, proto naplňuje vaše představy. Společně jej pak uvedeme v život díky prezentaci před vedením vaší firmy.

A ještě něco navíc

Po prezentaci následuje již samotná přípravná fáze kampaně. Záleží pouze na vás, zda se rozhodnete s H1.cz spolupracovat i nadále a využijete naši pomoc při tvorbě webu, PR článků, správě kampaní na sociálních sítí, PPC kampaní apod.

Kdy je pro vás workshop to pravé ořechové

  • Hledáte dlouhodobou strategii pro svou online marketingovou komunikaci.
  • Máte časové možnosti a ochotu investovat je do rozvoje své značky, posilování viditelnosti na internetu a šíření dobrého jména.
  • Máte spoustu nápadů, ale neumíte je propojit a dát jim v rámci svého online marketingu ten správný směr.

Co je inbound marketing worshop ve 3 krocích?

  1. Jednodenní intenzivní brainstorming
  2. vytvoření prezentace kampaně, shrnující informace z workshopu,
  3. společné představení strategie vašemu vedení.

 

68 950 Kč bez DPH

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.